Najnowsze Wpisy

moze ktos mi pomorze....... Komentarze (0)
13. grudnia 2002 17:13:00
linkologia.pl spis.pl

moze ktos mi pomorze : czy ktos mi powie kto to jest kurwa bo kumple mnie tak nazywaja a sie nie rucham z pierwszym lepszym chlopakiem zostawcie mi numer gadu gadu lub E-maila

fisch16 : :

Blog!!!!!!!!! Komentarze (0)
07. grudnia 2002 09:50:00
linkologia.pl spis.pl

To jest moj drugi blog ,bo z tamtym mialam nie wypal mam nadzieje ze bedzie ta stronke duzo osób odwiedzalo.....

fisch16 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

irmka-lair | maximus2004 | mariu-sek | borek-z-leszczyn | l-u-z-a-k | Mailing